25-03-2025 25-03-2025

"Sprintem do sukcesu: Człowiek i klimat - wyzwania XXI w."

23.03.2025 Kategoria: rok szkolny 2024/2025

W dniach 17 - 21 lutego 2025 r. w naszej szkole w ramach projektu "Sprintem do sukcesu" odbyły się zajęcia pt. „Człowiek i klimat: wyzwania XXI wieku”, których celem było poszerzenie wiedzy na temat głównych przyczyn zmian klimatycznych oraz ich skutków. W zajęciach brali udział uczniowie z klas VII i VIII.

Uczniowie oglądali filmy multimedialne, badali swój ślad węglowy przy pomocy uproszczonego kalkulatora, wykonywali eksperymenty oraz tworzyli projekty, które ilustrowały dany problem w różnych regionach świata.

W ramach projektu biorący udział w zajęciach "Człowiek i klimat – wyzwania XXI wieku", będą mieli okazję uczestniczyć w warsztatach oraz zwiedzić ekspozycję Centrum Nauki Łukasiewicz.

Galeria zdjęć

W ramach naszej witryny stosujemy pliki „Cookies” w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Pliki „cookies” (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika witryny i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych witryny, w szczególności do:

  • dostosowania zawartości stron internetowych witryny do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
  • zapamiętania ustawień Użytkownika dotyczących wyglądu i funkcjonalności stron witryny (np. język, kraj),

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących „Cookies” oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika witryny. Sposoby i możliwości zmiany obsługi plików „cookies” mogą Państwo sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.

Zapisano